Beautiful Blogger Award


Jag har fått denna award av Tsukii, en superhärlig designtjej som älskar rosa mer än någon annan människa tror jag.


Om man får denna utmärkelse så ska man:

- Kopiera bilden för att visa att man fått den.
- Tacka och länka till den person man har fått den av
- Nominera 7 andra bloggare och länka till dom
- Berätta 7 fakta om sig själv.


OBS! Jag vet att alla inte gillar tag-you're-it-memes. Om du inte vill vara med i leken av någon anledning är det såklart bara att hoppa det

Jag vill ge denna utmärkelse till:

Tescho - för hennes designer.

Jenny V - för hennes foton.

Frida - för hennes teckningar.

Elin - för hennes underbara personlighet.

Sara - för hennes designer.

Nellan - för hennes designer.

Nina - för hennes youtube-inlägg.

7 fakta om mig:
  • Jag blev tillfrågad två veckor innan jag tog studenten om jag ville uppträda solo i kyrkan. Klart jag gjorde det.
  • Jag kom in på musikklasserna i fyran, men började aldrig för att jag inte ville ta bussen in till stan varje dag. Ja, jag ångrar mig.
  • Jag spelar blockflöjt ibland, men har inte övat ordentligt på flera år.
  • Jag älskar min dator och har bättre Google-fu än någon jag känner.
  • Jag har en stor och högljudd släkt och både pratar och skrattar högt och ljudligt själv.
  • Min handstil är värre än en läkares, ofta kan jag knappt själv tyda mina kråkfötter.
  • Jag är för snäll för mitt eget bästa.
ÖVRIGT Bara för skojs skull | |
#1 - - frida:

Men åh, tack snälla! :) Det där behövdes tamejtusan ikväll. Tack, fina Terese!



&blockflöjt? Det är hur fint som helst ju!

Google-fun är avundsvärd. Önskar att jag besatt samma förmåga att söka och hitta svar.



Hoppas du har en fin kväll!

Upp