Porträttfoto på Oscar II:s fort, del 3

Sista inlägget från Oscar II:s fort bjuder på fler porträttbilder. Såklart. Var så upptagen med att fota där borta att jag knappt hann lägga märke till hur själva fortet såg ut. Brukar bli så när jag har med mig kameran. Men vad gör det när man får med sig en massa foton hem. :)







FOTO | |
#1 - - Katarina:

Härliga igen!

Och ser varmt ut. Annat än gårdagen ;) Men jag gjorde det. Så glad!

Tack för all pepp!

#2 - - ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

ännu fler fina bilder :D



- just ja, letsdeal brukar jag också spana in :D Man kan verkligen göra kap!

#3 - - Sandra:

Svar: Tack :D! Tack så mycket det va trevligt på Gotland fat än vädret var lite tjurigt och jag blev förkyld mot slutet. Å va roligt det ska jag kika på :)!



Fina! Coolt med skrotet i bakgrunden!

Upp