Gratis bakgrund - Baroque Purple Exclusive



Godmorgon mina sötnosar. Det är måndag och solen skiner. Jag tycker vi börjar den här veckan med en present. Här kommer en lila, barockinspirerad bakgrund som andas lyx. Sömlös såklart, så det inte blir några fula skarvar. Finns i några olika varianter av lila, än så länge. Den kommer förmodligen i fler färger sen. Håll till godo och kom ihåg mina villkor om ni använder!
Hur lägger jag in en bakgrund på min blogg?
Högerklicka på den bakgrund du vill ha och välj "visa bild".
Kopiera adressen och klistra in i din stilmall.

Såhär:

body {
background:url(adressentillbilden.png);
}
Villkor
Att bryta mot dessa villkor är ett lagbrott och kan komma att anmälas.

Bakgrunderna är gratis att använda för privat bruk. Allt du behöver göra är att skriva ett inlägg på din blogg om mina bakgrunder och länka till mig.

Du får inte ändra på bakgrunderna och påstå att du har gjort dem. Inte heller får du ändra på dem och sedan använda dem för kommersiellt bruk.

Du får ändra färger på bakgrunderna, men du får inte ändra på själva mönstret så pass att det är svårt att känna igen grundmönstret.

Du får inte tillhandahålla bakgrunderna till tredje part. Du får inte sälja dem eller på annat vis tjäna pengar på dem.

Vid tveksamheter eller frågor kontakta mig direkt på [email protected]




DESIGN Bakgrunder | |
#1 - - Madame Scandaleuse:

Sv: Jag håller med om att klänningarna inte är "mycket att hänga i julgranen" men om jag fick välja en så måste jag säga att jag föredrar Margarets klänning. Jag tycker att modellen är fantastiskt fin. Min absoluta favorit bland kungliga brudklänningar är Grace Kellys underbara klänning. Fantastiskt vacker! Ha det bra! :)

#2 - - ELIN:

påminner mig om affären indiska haha =)

#3 - - Sara ~ Candis:

SV. Det som är riiiiktigt speciellt med Jonsered är att de flesta lägenheter inte har någon balkong, de har på sin höjd en dörr ut på en bakgård som alla får använda. Men annars så finns inga balkonger här. Skitkonstigt. Har funderat på de flera gånger och de är för att husen är K-märkta och man får inte modifiera dom utanpå :S

Men vi letar vidare :) men jobbigt när man inte har 250 tusen på kontot och kan köpa en lägenhet ist :P

#4 - - katarina:

Dukig du är!

#5 - - Katarina:

DukTig till och med!!

#6 - - natalie:

heej! :P fin blogg jag undrar hur du har gjort dom dära tyck bara knapparna högst up på din blogg för jag skulle gärna vilja ha en sån på min blogg :)

#7 - - Amanda Lind:

#8 - - Amanda Lind:

Hej! Jag hitta inte din mejladress, så jag skriver här i stället. Min fråga va om jag kunde få låna en av dina designer till min blogg?

Mejla gärna tillbaka.

Tack på förhand

Upp